Jumaat, Julai 22, 2011

Melawat Kawasan

Aku sebenarnya memang malas nak fikir-fikir pasal benda ni.
Tapi-tapi aku tidur sorang-sorang dalam bilik rasa tak sedap pulak. Memandangkan budak bilik aku pun dah pindah.
Oh sempat pulak dia reveal apa yang dia rasa dalam bilik tu, nampak kepul asap hitam la.
Aih, mintak simpang.

Yang aku tak tahan time baca yassin,
mulalah peperangan kami dengan "dia"
main-main tolak kerusi, bukak paip.. haih!
Paling tak tahan siap main guli kat atas siling.

Maka, melawatlah kami serumah ke rumah atas bertanyakan sekiranya memang hobi orang atas ni main guli.
Sembang punya sembang takda pulak dorang ni jenis suka tolak-tolak perabot, main lantun-lantun guli.
Paling sedih, rumah tingkat 2 aku ni line telefon memang selalu terjejas walaupun bar penuh. Rumah lain ok pulak.

Okay, okay kena tough.
Kita manusia diciptakan lebih baik daripada "dia".

Insya-allah.

2 ulasan:

ekin kacak is not punk rockers berkata...

alaa wannh, susun kerusi meja tu biasa la dengar time tgh malam.

wannh berkata...

@ekin : haha. tulaa. minda kita ni. jiwa kena kuat. kadang tu terbawak-bawak dengan takut sbb tu semua benda boleh jadi bahan nak cakap. hehe