Ahad, November 27, 2011

Apa kabor?

Apa kabor?

Gua sekarang berada di bandor Jerantut, Pahang. Keadaan di bandor Kolumpo menyesakkan gua sehingga gua nekad lari 110km sejam ke Jerantut. Entah mende gua merepek ni.

Kembali kepada tujuan asal, gua ke Jerantut dengan niat untuk menenangkan perasaan jiwe dan rage yang tersikse kepala otak.
Suasana di Jerantut yang nyaman dengan dikurniakan hujan sekejap-sekejap kadangkala sederhana menambahkan keamanan. Syukur kehadrat tuhan, gua masih hidup di tahun islam 1433Hijrah ini. Harapan gua, gua dapat bertemu 1434 dan tahun-tahun islam seterusnya dengan tidak mengekalkan keazaman yang sama masih tidak terlunas. Dengan lafaz Bismillahhirahmanirrahim, gua merasmikan tahun 1433Hijrah dengan Assalamualaikum. Moga-moga kamu semua dirahmati Allah. Ampunkan segala kekhilafan gua, keluarga,kawan-kawan,dan sesiapa saja berkaitan diri gua yang hina ini.

Sekian. Kucup jauh gua berikan dari Jerantut. Assalamualaikum.

Selamat datang 1433Hijrah. Moga hari-hari seterusnya cun saja.




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan: