Khamis, Januari 19, 2012

Universal Uni#1

Aku punya satu cerita yang secara realitinya tentang kehidupan aku di Unisel. Di sini bagi aku biasa saja, tiada apa yang terlalu hebat ingin disampaikan. Kehidupan aku di Unisel ini adalah pada kelas, teman-teman rapat, warung dan cerita-cerita tepi jalan yang boleh dibualkan. Saban hari begitu, rencananya masih sama tetapi aku tidak pernah bosan.

Syukur aku punya teman-teman rapat yang memahami, sekepala gila-gila, jujur dan ikhlas, dan bla bla bla tidak tertulis powernya. Beruntung juga dapat teman yang senasib, yang sama-sama susah, sama-sama tidak kisah bersusah dan sama-sama terbuka untuk terima teguran dan pujian tentunya. Bagi aku sebenarnya,
"Kawan yang paling memahami adalah kawan yang corak kehidupannya hampir sama dengan kita."

Terima kasih kawan!

Tiada ulasan: