Rabu, Mei 02, 2012

Syukur. What else?

Syukur kerana dalam jahat-jahat aku, main-main aku selama belajar pada sem lepas, aku diberi peluang untuk merasa gred yang baik. Baik bagi aku, sungguh cukup untuk pelajar tak sedar diri. Tidak cukup baik untuk pelajar yang gigih habis.

Seperti kebiasaan aku dari time sekolah menengah lagi takkan lepas Pesta Buku. Ingat kali ini nak lepaskan, tapi tak sampai hati. Aku dengan konon nak jadi lone ranger serang Pwtc sorang-sorang tanpa membeli apa-apa buku langsung tak jadi. Sukma tetiba kontek tanya aku kat mana dan terusnya nak ikut aku gi sana. Bebas title forever alone! Hahaha. Oh, niat nak cuci mata je tak jadi. Aku secara tidak sengaja dah berbelanja Rm40 kat booth ITNM. Buku best, mana boleh tak rembat.

Hmm,itu saja. Macam bangang jugak lama tak nulis gini.

Tiada ulasan: