Rabu, November 19, 2008

dia budak hingusan

hari ini,hingus keluar lagi.haha... Adoii,aku kena flu lagi dan masa exam tadi habis tisu semua aku hembus :))
Berbalik kepada exam,tadi paper agama dan boleh dikatakan senang lahh. Habis exam pkl 12.10,dalam setengah jam kitorang ain,fiq dan suk lepak kat sekolah then jalan kaki ke bus stop. Dalam perjalanan tu boleh plak jumpa kalbun(anjing)! Cis,menakutkan aku. Teringat plak perihal prom night SMK ST. MARY ni. Wah,tema
SEXYLICIOUS tu,takpun rockstar. Alah,macam-macam lah dorang ni. Yang pasti aku tak berminat,takut plak nak gunakan duit untuk berhibur macam tu dan aku tak cukup seksi dan hott macam dorang.hahaaha :))
Teringin jugak nak tengok dressup dorang,ada yang hipokrit ke dan bajet hot ke..entahlah,tengok sendiri dan aku taknak ambil tahu. Yeahh,plan aku dan anis untuk ke teenage gig! Yeahhoo,ada banyak band dan masuk pun free :DD Plan jugak mahu jual tee kat situ,insya-allah kalau tee dah siap print lahh. Alangkah indahnya. Wahh!

Ohh.tadi ada proses sedih-sedih. Sedih dah tak jumpa lagilah. Yang si Ain sibuk sedih dah tak jumpa lagi masa kat sekolah..aku pun tumpang pura-pura sedih. :)) Entahlah,tiada apa untuk dikata. Rindu tu akan datang sendiri dan pasti aku rindu nak usap perut cikgu yang mengandung!(pusat terbojol doh)

dahlah,malas mahu tulis. Nak mandi dan ketiak aku dah basah dek peluh jantan.kakaka

1 ulasan:

Anissaurus berkata...

weyh. follow la blog aku weyh :D