Selasa, April 17, 2012

ZZzZ

Saat ini aku sedang tersenyum. Aku tersenyum kerana kawan-kawan aku. Hari ini kita berkumpul lagi dan moga tradisi makan pizza sembang kencang tak henti boleh diteruskan lagi. Aku faham lama kelamaan kita semua makin sibuk. Kita berlainan universiti, berlainan jurusan, juga berlainan kawan dan ragam. Kelainan ini menyebabkan kita sukar untuk berhubung walaupun dalam hati ada rindu. Okay, aku sayang korang macam bangang! Celaka gak aku tulis macam ni.

Terima kasih fiq, ain, atep teman aku lampias pizza. Maaf Sukma, Aniss, Salina aku kejam tak rancang benda ni awal.

Okay, aku rindu jugak si susanti dengan saadah ni. Tengah-tengah cerita selalu teringat korang. "kita sukar untuk berhubung walaupun dalam hati ada rindu." Wakakakaka

Aku diam tak bermaksud aku sombong, tapi celaka gak kalau rindu tak reti nyatakan rindu. Kau pergi pendam sorang-sorang apahal?

Okay bai.
Hapdet paling terabur.

Tiada ulasan: