Sabtu, Disember 19, 2009

rantai merantai aku

Buat kesekian lamanya aku keluar jugak dengan budak berdua ni, ANISS dan MAISARA. pagi-pagi mai siap bagi mesej suruh bangun, aku ok lagi. Bangun je, mandi mesti belum. Boleh pulak aniss kol, "wannh ko dah siap? kitaorang ondaway." Apa lagi, aku cabut tuala,sabun,gosok apa yang patut. Dah,dah baju aku tak siap,mana nak cari baju mana nak cari tudung. Nampakla pula baju kurung yang sudah tersedia digosok,cabut pakai terus. Baru ingat,nak pergi jalan payah berbaju kurung. Tapi apa kesah,cool tu beb. Haha
Dah siap, mai bawk kereta pula. FUYOH, memang best. boleh drive dengan hnd break still on. Yang kitorang asyik gelak je,salah tu la salah ni la.
Ambil syamil(bangla-mai yang cakap ek),buah hati tercinta
maisara. Drive pergi klcc. Ni lagi, payah cari parking. Gila lah,nak langgar tu,langgar ni.
Sampai kat rantai, hujan. Dah lecak,kasut dah basah. Takpa la. Jack takda lagi,aku kepit aniss jela. Mai kepit syamil. Ok lah tu,fair. Kitorang duk sibuk-sibuk tengok tu tengok ni. Teruja betol kitaorang dengan lomo wall tu. Grrrr!
Akhirnya jack sampai, kitaorang lepak mamak. Banyak baha
n. Amboi, siap bahan aku lagi tu. Cehh,haha.
Dah habis cerita,hujan masih lagi lebat. Dah tsekat ni,nak gerak pergi rantai lecak. Adoii. Akhirnya gerak ke klcc. Kat sana lagi bagus, taktahu nak pergi mana plak. Petrosains ramai orang plak. Patah balik,pergi rantai :)
Sampai sana, dah start. Berkira-kira plak nak masuk ke tak. Aku bukak langkah dulu. Masuk jelah kan. Aniss kesiankan jack yang takmahu masuk. Sayang stokin katakan.haha. Aniss sempatla dengar 2 buah lagu. Pastu dorang gerak gi pelita. Tinggallah ku kesorangan. Takpa, tak kisah pun. Dari pukul 3 sampai pukul 5 melebamkan punggung kat situ. Merantai tu sampai tak ketandas. Terhengguk-hengguk kepala ni,terkatik-katik kaki ni. Gereeenn dong! Asyik betol. Dahla duduk depan-depan. Apa aku kesah kalau dah high. Haha.
Hey persembahan dorang seronok dong! Terutama SOG,Keladak,Acid Hadi dan lain-lain. Tak menguap aku layan tau. Ni antara gambar yang semapt diambil. Memang tak sempat pun, ramai orang.

dekat atas, lawa betul lukisan ni. Bolehlah aku posing macam ni sebab tak ramai orang lagi. Tak segan-segan nak terkankang

yang ini tiada motif. Senyum jela walaupun tak ikhlas. Lupa, kitaorang ada sign di sketch book tu. Tuan dia silala frame ye

yang ini pula nak tayang gigi. Antara dua, nak senyum ke nak buat rawrr lah tu. Akhirnya jadilah senyuman serupa ni. Kambing senyum pun tak macam ni

Sekumpulan Orang Gila. Naik gila aku cari ep dorang dalam lecak. Akhirnya dapat free. Terima Kasih kerana mengurangkan belanja saya

Ep keladak, boleh pulak masa nak balik nampak abang keladak, aku jerit "bro!", tapi tak dengar. Apalagi, lari kat dia lah. Mintak beli ep dengan selamba. Dapat juga, Rm5 tu. Tak payah download lagi.

Akhirnya berlabuhlah hari sabtu dengan jayanya;
aku asyik tersengih je ni. Terimbau-imbau gitu.
TERIMA KASIH kepada
Aniss,kau tak sedar tadi kau dah berhabis banyak untuk aku. Nanti kita minum air kotak lagi ye.
Maisara,kerana bawa naik kereta dan tersengih-sengih je dengan kita
Jack,wow hantar aku balik. Baik betul dia. Dahla macam muka aniss, nasib aku tak cubit tadi. haha
Syamil,kerana berlawak dengan aku. Cehh. Kuat bahan jugak dia ni.

Akhir sekali,palaing aku sayang;
Mak,kerana bagi pinjam kad atm. Boleh cuck duit kan. Lain kali bagi lagi ye mak. Love u!

3 ulasan:

Rid berkata...

Alamak, ni aku nak pergi, tapi aku terlupaa !

wannh berkata...

apalah jibek. Kalau tak boleh jumpa. ecece ;p

Unknown berkata...

terima kasih kerana beli cd keladak dan tulis sedikit cerita tentang keladak dalam blog u ni. dan minta maaf sebab i tak dengar u panggil :) ghockngholl!