Sabtu, Januari 19, 2013

Tak tahu tajuk apa sebab random.

Makin lama makin malas aku nak menaip atau hapdet di dunia sosial berunsurkan internet ni. Aku masih ada di talian tapi lebih gemar memerhati daripada mengambil tempat untuk bercakap, hapdet dan segala yang berkaitan dengannya. Mungkinkah aku layak digelar silent stalker,reader whatever xoxo. Aku lebih sibuk menonton filem di internet, melihat gelagat vlogger, membaca blog, melihat gambar di flickr dan sekali sekala  melayan konsert-konsert rakaman daripada band fav ku. 

***

Semester baru sudah bermula. Aku macam biasa, jenis orang yang malas balik awal sebab aku selalu anggap seminggu yang pertama tu takkan ada kelas dan takkan berjalan lancar. Tapi kali ini aku silap, aku dah tinggal tiga kelas. Asaimen dah ada dan yang paling aku benci subjek aku sem ini ada melibatkan kira-kira. Aku harap segalanya akan berjalan lancar dan pembelajaran aku lebih baik daripada sebelumnya. Tiba-tiba aku benci pulak bila aku letak kenyataan seperti tadi. Macam gud-gud. Kahkahkah.

***

All is well.

Tiada ulasan: