Rabu, Februari 03, 2010

haik!

yeah, badan aku tengah penat sangat-sangat sekarang ni. Semua sebab hari ni punya pasal. Kehulu kehilir jadi event manager lah sangat untuk program malaysia - jepun. Aku pun bukan buat kerja, pura-pura sibuklah dengan budak jepun ni. Biasalah nama pun jakun, dokla bersembang kan.
Baru nak bersembang, oh yeaa aku dok tanya nama,umur,semua. Hadoii, boleh pulak ternganga depa ni.
Dua tiga kali tanya baru paham. Jadi, pergerakan badan menjadi melebih-lebih la bila bercakap dengan dorang ni. Yo yo oo je la.
Tapi jangan pandang sebelah mata, budak-budak jepang ni sangatlah peramah rupanya. Aku dok gelak-gelak ja tengok budak2 lelaki dok mengajar dorang bercakap b.m, dahla dok mengajar ayat entahpapa.

Kiranya hari ini, tugas aku dok mencuci mata. Segar mata aku. Moga hari ni tidur aku lebih lena.

Tiada ulasan: