Jumaat, Februari 19, 2010

senyum sampai telinga

Sambung lepak lagi pagi ni
walaupun semalam kitaorang semua tidur pukul 4.50 sebab gelak-gelak punya pasal

pagi-pagi dah pergi bangsar teman ain cek gigi
balik selayang kejap
pukul 1 camtu gerak pulak pergi OU
saja nak jalan-jalan
Bila lagi kan

Malas nak cerita,
duk kat OU tu bukan nak shopping apa
saja duk chillex-chillex sakan
online,minum,borak,gelak, tu jelah
lama jugak
sempat main webcam
jadi, ini hasilnya ;)



muka jeles fiq sebab aku nampak sangat aku lagi cute

yang ni gamba paling ayu la
yang pasti hidung aku lagi kecik daripada hidung dorang ni, tapi tahi lalat memang besar ah takkan kalah. Takcaya pegang ah. kalau berani. haha
comel macam siput sedut
iklan "Satu Malaysia!"
fiq kurek-kurek telinga aku sebab geram dengan kecomelan aku
muka paling ikhlas, tak poyo pun tak cun pun tak buruk pun
ini baru senyum sampai telinga
sekian terima kasih


haha. lantaklah korang nak muntah tengok gamba ni ke
suka hati aku lahkan
mesti mengada nak cakap aku entah apa-apa
takpa,
lagipun ini entri untuk kawan-kwan yang tak dapat ikut
so jeleslah eh tengok kitaorang senyum sampai telinga
okay, stop.
melalut dah
bye!

1 ulasan:

Aniss berkata...

kurang ajooooo!