Sabtu, Februari 13, 2010

tepuk dahi lah makcik

aku gelak-gelak sambil menyeringai geli bila baca sebuah blog tu
(poserofloser)
peringatan : bagi 18 tahun ke atas sahaja!
18 keatas sahaja okay! Tanggung sendiri kalau bawah 18. Aku tepuk dahi jelah.
://Sila mengucap banyak-banyak sambil muhasabah diri ye selepas membaca blog ini.

*Berdoa sangat-sangat diri aku tak jadi macam tu, yelah takut jugak. Setan ni ada je. Ini sebagai peringatan dan pengajaran buat aku dan semua.

So,
Renung-renungkan dan selamat beramal
Peace Yo!

updated : sumber, mazidul

2 ulasan:

NadiaJolie berkata...

mmg agak taik lah. takde kepala ke budakbudak tu? bangga sangat beromen. hahahahahhaha

wannh ardan berkata...

haha. tulah pasal.
selalu dengar, tapi dah tengok gitu mmg nauzubillah
kiamat sudah dekat