Jumaat, Mei 21, 2010

video ini lagi radikal







allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="auto" height="400">





Wah. dia ni sangat comel sehingga menambat hati gua. Bukan sekadar comel, lagi ditambah dengan perangainya yang gila-gila. Geng dengan gua sedap ni.
Ik Ik Ik
Gua pasti kalau mak-mak tengok video ni pasti nak bermenantukan dia ni.
Mak dengan abah gua tengok pun suka. Terkekek-kekek. Luthfi namanya.
Gua tahu gua yang tergedik lebih-lebih. Tapi apa nak kesah.
Dia ni memang macho daripada budak-budak laki kat luar sana yang kasi pijak mak depa.
Cehh dah guna "depa'.
Apapun High 5 Luthfi! You're Awesome!

3 ulasan:

fadh_q © berkata...

oh sungguh laaaa cool!!
awat aku x terpikir nak buat bende camni ah?? adeyh

Sesumpah berkata...

hahah comel! nak buat laki ah haha

wannh ardan berkata...

fadh :haha tulah. nak try buat gak ni. cool gila. ikhlas dia ni.

sesumpah : kan? dia ni mesti manja. grrr. haha