Jumaat, Mac 05, 2010

ini kisah sejak azali lagi

tertarik dengan penyataan kawan aku
"wannh, baik kau pakai purdah"

apa pasal, kenapa kenapa?

jawabannya;
sebab bibir kau
sebab tahi lalat kau lucah

--------------------------------

Lihat betul-betul. Tahi lalat aku ni ada simetri. Betul kat tengah-tengah. Ada ong maaa.

Pernah orang tanya aku taknak buang ke?
:Maaflah, tahi lalat ni memang sejak azali lagi. Daripada dalam perut mak aku. Nurse masa sambut aku pun cakap; "eh ada tahi lalat lah dia ni, kahwin dengan anak raja ni" (sumber:mak aku)
Sebab tulah aku taknak buang, nanti tak kahwin dengan anak raja.

-------------------------------------------------

Okay, nak nasihatkan diri sendiri supaya tak lekat sangat depan laptop ni.
Sekali melekat berjam-jam. Klik sana, klik sini.
Berbahaya untuk kesihatan, takut jadi macam ni nanti;

video

Sebelum jadi macam tu, baik kurang-kurangkan. Nanti lari pulak anak raja tu.

2 ulasan:

Sesumpah berkata...

anak raja tua kah? hahaha

goodluck beaja bebeh :)

wannh ardan berkata...

haha. alah, dah ada calon ni.
kenal raja muda selangor?
ha tulah dia.
bilalah dia nak masuk meminang. ;p