Jumaat, Mac 12, 2010

minah rempit takut laju

Balik sekolah, aku jadi minah rempit pergi titiwangsa. Habis side mirror kerete orang aku langgar.
Bukan aku yang langgar, aku pembonceng je. hahaha
Itu tak terkira berapa kali brek mengejut, nasib aku baca doa naik kenderaan. ;)
Aku tak suka naik moto laju-laju. Seriau. Bulu kaki aku pun tegak.
Aku gerak dengan dua moto, memang gila gerun. Tahulah jalan KL, memang tawakal jelah.
Aku kat belakang ni terketar-ketar je padahal penunggangnya siap bersiul-siul.
Cehh.
-------------
Sampai rumah, aku siap-siap terus gerak pergi Jalan Ipoh sebab nak ambil filem.
Aku naik bas je.
Sambil tunggu-tunggu filem tu siap aku pergi merendek jap sekitar kawasan tu.
Sambil rendek-rendek aku adalah ambil-ambil gambar sikit. Kat bawah ni sebahangiannya kat kawasan rumah dengan kat Jalan Ipoh. Kalau aku sorang-sorang ginilah kerjanya.


Tiada ulasan: