Selasa, April 06, 2010

jeritan batinku

Berat badan gua sekarang makin mengancam. memang menggamit hati gua juga. gua pening memikirkan bentuk badan gua sekarang. bukan mengancam hingga menjilat jari tetapi mengancam hingga cirit birit. pemakanan gua sudah tidak betul sekarang. gua seperti hamba makanan. gua jadi kepingin dengan setiap apa yang gua nampak. gua penuh dengan nafsu.
arghh. arghh arghh arghh.. (ini jeritan, jangan salah tafsir)

gua tak mahu masuk paper dan dijadikan contoh transformasi just mate 5 oleh DrRozmey tu.

Jadi gua berazam nak turunkan berat badan badan sampai gua kurus. Jadi lepastu bolehlah gua ambil gambar muncung comel kedepan. kenyit mata, cekak pinggang, tonggek ke. Itu takkan menjadi masalah gua selepas kurus.
Nanti dulu, gua perlukan idola/penguat untuk gua kurus. Memandangkan kawan-kawan gua pun 2x5 dengan gua jadi tak bolehlah. Apa kata gua ambil Lady Gaga. Yelah, semenjak gua tengok video Bad Romance tu gua sudah berkenan dengan si dia ni. Menggiurkan.
Amacam. Jangan terkejut kalau body gua macam lady gaga nanti. Rah muh rah muh muh

Tiada ulasan: