Ahad, April 04, 2010

wabbit wongak

Aku suka pergi kenduri kahwin sebab boleh makan nasi minyak banyak-banyak. Lepastu jumpa sepupu sepapat mestilah gedik-gedik sambil usha mamat-mamat.
Okay, Tadi aku pergi lah satu kenduri ni, jumpa pulak sepupu aku yang dah lama tak jumpa. Bertahun-tahun kot. Dah ada anak rupanya. Peluk punya peluk pastu dia cakap macam ni :
"Lah dah lama tak jumpa Dayah ni. Makin besar tahi lalat dia"
respon aku macam =,=



------


MUET sudah dekat. aku lantak je tak buat apa-apa. Rasa rugi pulak pergi resit balik. Bayar 60 hengget wooo. Band 3 da okay kot nak masuk mana-mana. Bukan aku nak sambung law pun.
Tapi yang sedihnya tarikh speaking aku jatuh sehari selepas aku pergi dentist. Dahlah nak pasang bracket baru dan memang sah ahh gigi aku tak boleh bukak. Gusi pasti demam punya. Jadi gimana gue mau speaking dong? Habislah, macam Mrbean jugak aku ckp nanti.
Pepun redha jelah macam mana jadi nanti. Habis skor dekat reading dengan writing jelah. Yang listening tu entahlah. Kena korek telinga bersih-bersih. Maklumlah aku ni pekak sikit.
Okaylah aku nak mandi dulu. Kentut dah busuk ni.
Gedebash Gedebish Gedebush.

4 ulasan:

Enn 'A berkata...

Pakai brace ke kak ? tomelnyee hahaha ;)) band 3 okay apa *mcm tau je kan

Dyra J. berkata...

Aku repeat dua-dua kali dapat band 3. 5 point lagi nak band 4. ;/ Goodluck MUET! Band 4, band 5 pulak okay? ;)

wannh berkata...

najwa: ahaha. aku pakai braces. kan wongak. haha

dyra: wah repeat 2 kali jugak. band 4 o 5. tak kot. tah turun band 2. ikikik.

Dyra J. berkata...

Repeat mana boleh turun lah. Ahaha. Dia sama ada maintain atau naik, tu je. ;D